W naszym sklepie stawiamy na satysfakcję i bezproblemowe korzystanie z zakupionego sprzętu. Dlatego oferujemy 3-letni okres gwarancji producenta na wszystkie sprzedawane u nas urządzenia. Gwarancja obejmuje naprawę lub wymianę sprzętu w przypadku wystąpienia wad fabrycznych lub innych problemów technicznych.

 

Jeśli napotkasz jakiekolwiek problemy z zakupionym u nas sprzętem, niezależnie od tego, czy jest to produkt HP, czy Dell, zachęcamy do kontaktu z odpowiednim zespołem serwisowym.

 

Dla urządzeń marki HP, prosimy o korzystanie z poniższych numerów telefonu:

- Ogólny numer Serwisu HP: +48 22 566 60 00

- Linia dedykowana dla projektów KPO COAR i KPO Nauczyciel: +48 22 504 85 46

 

Natomiast dla sprzętu marki Dell, do dyspozycji są następujące numery:

- Ogólny numer serwisu Dell: +48 22 507 17 00

- Linia dedykowana: +48 22 244 22 11

 

Zgłoszenia przyjęte z tych linii zostaną przekazane do dedykowanych zespołów serwisowych, które są zawsze gotowe, aby pomóc. Gwarantujemy czas reakcji na zgłoszenie awarii lub usterki w ciągu jednego dnia roboczego.

 

Naprawy zazwyczaj są realizowane w najbliższych dniach roboczych od momentu zgłoszenia. W przypadku, gdy naprawa nie będzie możliwa w tym czasie, zapewniamy urządzenie zastępcze.

 

Dla urządzeń biznesowych HP, oferujemy również wsparcie techniczne poprzez portal:

Support HP

 

Dla klientów Dell, polecamy korzystanie ze wsparcia online dostępnego na:

Support DELL 

 

To dodatkowe formy wsparcia, uzupełniające nasze usługi serwisowe, zapewniające szybki i efektywny dostęp do pomocy online. Należy zauważyć, że dla zachowania szybkości i efektywności naszej obsługi, nie oferujemy wsparcia poprzez e-mail.

 W przypadku złożenia przez Klienta reklamacji z tytułu gwarancji bezpośrednio do producenta Produktu, Klient zobowiązany jest do poinformowania Sprzedawcy o konieczności anulowania w systemie przyznanego Bonu w ramach Programu "Laptop dla nauczyciela".

 

Dziękujemy za zaufanie i życzymy bezproblemowego korzystania z naszych produktów.